måndag 23 maj 2011

Rosor och spets!

Ja då var det dags för mig att göra mitt sista bidrag för beWed! Känns jättetråkigt! Men jag får tacka Kirsi för den här tiden, det har varit roligt, spännande och ärofyllt att få vara DT för beWed! Tack för denna tiden!

Jag ska avsluta mitt DTuppdrag med en LO i 8*8 tum! En LO på min kära farmor när hon var ca 18 år (tror jag)!

Papperet med rosor passade så bra till detta foto! Några rosor gjorde jag en bukett av och satte på en grön blomma, spets, fjäril! Mycket grejer, såhär mycket saker är ovanligt att jag har med på en LO! 

 

anita

Material jag använt:

Papper: Cardstock, Mönstrat papper från Ladybug “Light A Candle – For Hope”
Dekorationer: Två olika band, två olika spets, Blomma och rosor,  fjäril som jag stansat ut med en Martha Stewart punch och sen lagt på lite stickles, hjärtan.
Titel: “Anita” utstansat med min QK, det är alfabetet Vixen
Övrigt: Kanten på “tagen” är stansad med en Martha Stewart-punch!

Det var allt för mig! Ha det så gott och scrappa lugnt!
Scrappiga kramar Michaela

Inga kommentarer: