måndag 16 maj 2011

Ett bröllopskort

I dessa ljusare tider så tyckte jag det var dags för ett bröllopskort, brukar ju bli aktuellt i månaderna framöver här...


Har använt mig av två olika cardstock, ett i rosa och ett i grönt. Ovanpå dessa så har jag haft ett mönstrat papper ifrån Bo bunny, i hörnen på det har jag använt mig av en handpunch.
Har även satt på två olika organza-band och satt på varandra.
Stämpeln är från Magnolia och är embossad, blir så glittrigt och fint när man gör det! Färglagt har jag gjort med promarker.
Stämpeln har jag satt på samma cardstock jag använt mig av som grunden till kortet, längst ner i kanten har jag använt mig av en av Martha Stewarts fina stansar.
Har även klistart på 2 olika blommor och blad och i mitten av blomman satt fast en rosa brads.
På blomman har jag fäst en söt fjäril som jag punchat ut i från en bit av baksidan på det mönstrade pappret jag använt tidigare. På fjärilen har jag även satt på 5st Rhinestones.
Till sist har jag lagt på lite glitterlim på fjärilen och blomman.

Detta var allt från mig tiden som DT-gäst! Jag får passa på och Tacka Bewed för denna tiden, har varit jätte kul!
Och tack till alla er läsare! ;-)
Ha det nu så bra!
Många kramar från Eva.G

Inga kommentarer: