måndag 25 april 2011

Alldeles alldeles underbart papper!

Denna gången fick jag något att bita i! Papperet är så alledels underbart så jag ville inte förstöra det genom att klippa i det. Sen skulle det rätta fotot användas också. Jag fann ett foto på min morfar när han konfirmerade sig år 1944(?). Tyvärr finns morfar inte kvar i livet sen 16 år tillbaka, så det var lite speciellt att scrappa fotot. Papperet påminner mycket om min morfar, varför vet jag inte, men det kändes som om det var “morfars papper”. Nog om det

Papperet är iaf från You Do! och alldeles alldeles underbart som sagt!!

olle (1)olle (2)
Material jag använt:
Papper: Mönstrat från YouDo och Cardstock.
Dekorationer:
Blommor och blad, organzaband, hjärtan
Titel: är utstansad i min Slice i cardstock och sen chalkat med brun stämpeldyna.
Övrigt: chalkat kanterna på papperen med samma färg som till titeln.
Det mesta av materialet finns i butiken!!

Ha en riktigt bra Annandag påsk på er vänner!
Kraaam Michaela

Inga kommentarer: