fredag 18 mars 2011

Vårkort i snöyran

Det käns konstigt att sitta med vårkort när det kommit 10-15 cm snö under natten, men det vänder nog snart. Jag har gjort ett kort till en kattälskare, där jag maskat  ihop två stämplar.  Papper från Kaiser  och cardstock som kortstomme. Band , pearls och brads kommer också från Bewed.

 Bakom bilden har jag dolt en tags, där jag stämplat en hälsning.
Blommorna är satta på olika höjder med hjälp av häftkuddar för att få lite djup i kortet och en del av blommorna har fått distress i kanterna.Nyckelpigan har fått Glossy accent på sig även en del grästrån. Jag har gjort små prickar runt motivet med svart penna, för att få mer liv i bilden.
Ha nu en skön helg så hörs vi snart av igen !
Zora

1 kommentar:

Ingela G sa...

Åh ett härligt kort. Man glömmer ju snön när man ser det. Ett stort smil och kram till dig
ingela