onsdag 16 mars 2011

Mina tankar....

Fick ett litet annorlunda papper att jobba med den här gången, kom på att det skulle passa bra till att piffa upp min dagbok/almanacka med, och så här blev resultatet:

Före  
Efter 
Började med ett turkost cardstock som jag chalkade kanten med en versa color stämpeldyna.
Det dubbelsidiga mönstrade papperet från Kaisercraft använde jag både till botten platta och att göra dekorationer med.
Utklippta kugghjul som sattes i hop med en skruvbrad 
Texten Mina tankar stansade jag ut med hjälp av Tim Holtz vintage market som även embossades med en embossings die/folder. På årtalet 2011 använde jag crackle accents.
I mina gömmor hittade jag en metall dekoration som jag fäste med ett brunt band.
Jag "pimpade" min dagbok med rhinestons och några brads.
Polisbilen i ett organzaband får tjänstgöra som bokmärke  
Det var allt denna gång, ha en bra dag!
// Marie-Louise

Inga kommentarer: