måndag 14 mars 2011

Kort med “Airplanes”

Ett så underbart papper,

Här kommer ett kort med papper DCWV!
Kan säga att jag LÄNGE gått och funderat på hur jag skulle göra kortet!
Blev ett rätt enkelt i 6*6inch. Och det var superkul att göra, ska göra fler med just det upplägget och jag gjorde något som jag aldrig gör annars, men som Mia inspirerat till, att dekorera insidan! Blomman på utsidan har jag satt ihop av 3 olika blommor.


kort (1)kort (2)kort (3)

Material som använts:
Papper:
Blått cardstock, mönstrat papper från DCWV "Airplane Nana's Kids", pappret på insidan är en bit papper som jag vanligtvis stämplar på.
Dekorationer: Blått och vitt band, vita blommor från "Reprint", blå ros, Rhinestones, pearls från Elements, två små flygplan (insidan) urklippta ur mönsterpapperet.
Övrigt: stämpel ur egna gömmor, lite effekter på blomma och cykelhjul med glitterpenna. "mattan" under stämpelmotivet har en kant stansad med Martha Stewart punch.

Allt material finns i butiken:)Tack för denna gången:) Ses om ett par veckor igen!!Scrappa lugnt! kram Michaela

Inga kommentarer: