måndag 21 mars 2011

Bebiskort

Ja denna gången har jag knåpat ihop ett bebiskort till en liten pojke...


Jag har använt mig av en ljusblå cardstock som bakgrund och även ett lite mörkare cardstock där jag har stansat ut ena kanten med en stans jag hitta i mina egna gömmor, men kan även rekommenderas Bewed´s stansar.
Har även skurit ut en bit mönstrat papper från Best creation och klistrat på.
Stämpeln jag använt mig av kommer från Magnolia och är färglagd med promarkers. Har även målat lite glittriga slingor i håret på pojken med en penna från Sakura, har även tagit en Sakura i färgen clear på vingarna och runt stjärnan.
Stämpeln med texten Grattis är ifrån Reprint artstamps.
Det blå bandet som pojken sitter på har jag satt dit med två vita öljetter.
Till sist har jag dekorerat med glittriga rhinestones.

Lycka till och hoppas ni får en trevlig vecka!
Kramiz Eva. G

Inga kommentarer: