fredag 19 november 2010

Glitter och åter glitter :)

Denna vecka blev det ett väldigt glittrigt kort. När man ända håller kan man glittra ordentligt :)

Det rosa pappret är Basic Glitter Dots-Pink, och kortstommen är gjord av rosa Cardstock.
Stämplarna är clearstampset från Reprint och jag har färglagt med Promarkers.
På snötjärnorna har jag använt massa glitterlim så dom blingar ordentligt :)
Ett rosa smalt sidenband fick vara med som jag trädde små snöflinge knappar på och trädde genom det bruna cardstocket
Jag har också använt glitterlim runt halsdukskanterna och mössorna på snögubbarna, små bradshjärtan fick också pryda kortet.

Inuti har jag emossat små snöstjärnor i hörnen med kopparembossing. På det vita pappret har jag stämplat stjärnor från samma stämpelset och använt mig av Pearl Maker i hörnen.
Vi ses igen nästa vecka / Ewa

Inga kommentarer: