måndag 16 augusti 2010

Spillbitskort

Ja, nu har jag ju inte skapat så mycket av nya papprena än att jag har så många spillbitar, så jag har skurit till mina bitar. Men att använda alla spillbitar man får över är ju bra, och det går ju lika bra att ta av julpapprena som av de andra.


Här har jag använt en beige cardstock som stomme, och sen bara använt julmönstrat papper på. En doily lace trim, några halvpärlor, och så en påskstämpel! Klippte bort ägget som Tilda håller i handen, och monterade en trollslända där i stället. Detta kortet passar lika bra att skicka "bara-för-att" som till ett födelsedagsbarn, så ta nu fram dina julpapper och börja göra helt andra projekt med dom!!

Materiallista: 
Cardstock
Mönsterpapper Kaiser, Hula Hoop
Mönsterpapper BoBunny, Nick Sleigh
Mönsterpapper Best Creation, Xmas dots
Stämpel Magnolia, Tilda med ägg
Reprint halvpärlor
Brad trollslända

Ha en trevlig vecka!! /ScrapLinda

1 kommentar:

Pia sa...

så nydeligt kort med sødt motiv