onsdag 21 juli 2010

Fortsättning på boken med jordgubbsrecept

Sen förra veckan har jag gjort klart min bok. Kommer inte visa allt idag. Det sista får ni se nästa vecka. På detta uppslag har jag valt ett recept på jordgubbsmarmelad. Nästan synd att säsongen är slut, jag blir sugen på att testa.



Chipboardboken är klädd med cardstock Avalanche. Det söta mönsterpapperet är Magnolia Lazy summer days Strawberries & cream, finns tyvärr inte i webshoppen. Mönsterpapperet sitter med distanskuddar. Första sidan är dekorerad med cremefärgade rosor och gröna rhinestones. Som en fotomatta har jag använt cardstock quicksand, finns tyvärr inte i webshoppen.



Den andra sidan är dekorerad med pearls från Reprint, blad från Prima (finns tyvärr inte i webshoppen), blomma från Reprint och pearlbrad från Reprint. Även denna gång sitter mönsterpapperet fast med distanskuddar. Under mönsterpapperet sitter en pappersspets gjord med Martha Stewart Doily lace trim i cardstock Macintosh.

Kanterna är chalkade med Chestnut roan. Jag har haft Glossy Accents på samtliga jordgubbar på mönsterpapperet.

Det är allt jag visar idag. Slutresultatet får ni som sagt se nästa vecka.

Inga kommentarer: