onsdag 12 maj 2010

Morgongåva

Brölloptemat fortsätter. Denna gång har jag gjort en ask. Tanken är att kunna ge bort ett smycke som morgongåva. Självklart kan man också använda asken till att ge en present till brudparet i. Asken har jag vikt med hjälp av top score brädan. Den finns i den fysiska butiken, kan inte hitta den i webshoppen. Men om ni vill ha en så hör av er till butiken så skickar de säkert en. Runt locket har jag limmat fast spetsband. Stämpelmotivet är färglagt med ProMarkers. Både hjärtat och ringarna har fått Glossy Accents på sig, syns som vanligt dåligt på foto. För att få till kanten runt stämpelmotivet har jag använt en av mina gamla mönstersaxar. Man kan till exempel använda en kantstans istället. I mitten på blommorna har jag fäst pearls.




Materiallista
Ljusrosa cardstock till botten på asken
Mönsterpapper Glittery från Best Creation till lock på asken
Strasshjärta finns i den fysiska butiken
Stämpelpapper är slät vit cardstock
Promarkers
Glossy Accents
Blad från Storyteller
Blommor från Prima
Spetsband i en beige färg som finns i den fysiska butiken
Pearls Ljusrosa från Reprint
Top Score till att vika asken med

1 kommentar:

Maria Thim Kokki sa...

Snyggt Mia =) Skitsnygg ju =)

KRam Maria