onsdag 19 maj 2010

Mer bröllopsinspiration

Detta kort har jag tänkt mig att man skulle använda som inbjudan till bröllopet. Men det kan säkert användas till något annat, lyxig meny kanske :) Byter man ut stämpelmotiven så kan man använda det till vad man vill. Vikningen är gjord med hjälp av min top score. När man köper den så följer det med ett häfte med en hel massa olika instruktioner till vikningar.

Den första bilden visar vikningen framifrån. Den andra bilden visar vikningen från "insidan". Jag har använt tre olika stämpelmotiv som alla fick plats i en cirkelpunch som jag har. Kanterna är chalkade med chalks. I tre av hörnen har jag satt tre pearls i tre olika färger. Jag valde att inte färglägga stämpelmotiven. Ville att det skulle se enhetligt ut. Cirkeln på första sidan sitter på distanskuddar.



Materiallista
Mönsterpapper Love Bandit - Nuts for U från BoBunny
Stämpelpapper är vit slät cardstock
Chalks i färg chestnut roan
Cirkelpunch är privat
Pearls i färg Creme från Reprint
Samtliga stämplar är från Reprint

Inga kommentarer: