onsdag 31 mars 2010

Butikens öppetider under Påsken!

Jag tänkta önska alla gamla och nya kunder en riktig GLAD PÅSK från oss på beWed med DT-tjejer.

Nu har chefen, Kirsi, gått hem på mammaledighet så jag, Maria, tar över butiken en tid medan hon gottar sig med bebisgos.
Det har förvisso inte kommit någon bebis i skrivandets stund men snart...hoppas vi =)

Jag ska göra mitt allra bästa för att hålla servicen uppe och om det är något ni undrar och inte får svar på beWed´s vanliga mail så maila mig på thimkokki@gmail.com så ska jag hjälpa er.

Vi har stängt hela påskhelgen, torsdag-måndag, och öppnar återigen tisdagen den 6 april.
Ni kan som vanligt lägga order i webbshoppen och jag packar i turordning på tisdag och skickar allt senast onsdag.

Hoppas ni alla får en bra Påsk så ses vi nästa vecka med nya tag och nya varor.
Och så håller vi tummar att en ny liten beWed:are föds i helgen

Maria Thim Kokki

Inga kommentarer: