söndag 21 februari 2010

Sportlovs Lo!

Nu är jag här igen och kladdar ;)
Vi har sportlov i vår region och vi har ju massor med snö i hela vårt avlånga land så spring ut o fota alla aktiviteter som vintern har att erbjuda och scrappa en Lo eller fler med roliga vinterbilder.
Själv har jag gjort en sportlovs LO på min dotter i pulkabacken, kan tala om att dagen slutade med en uppskrapad näsa och en trött tjej men lycklig tjej =)
Jag har denna gången använt mig av papper, blommor, spets och Pearl Maker, allt finns i shoppen så knalla in där o kolla.
Produktbeskrivning finns under bilden.

Cardstock: Vibrant Blue
Mönsterpapper: Best Creation "Icey Berries" dubbelsidigt pappaer som finns på rean
Spets: Old Blue som finns under nyheter
Blommor: Prima E-Line embossade blommor "Slate Blue", kommer i shopen i morgon under nyheter.
PearlMaker: Text o pärlor: White och Pärlor, Pärlor och swirl: Pastel Blue

Inga kommentarer: