torsdag 25 februari 2010

Altrad te ask

Nu är jag här igen. Denna gång har jag altrat en te ask. Jag har inte alls stor vana vid att altra saker så det blev lite pilligt med alla pappersbitar som skulle täcka överallt :) Men jag blev faktiskt nöjd. Lipton får lite reklam också :) Jag har distressat mönsterpapperet ganska hårt, har en klarare färg i original. Mönsterpapperet finns på rean. Bild nummer två visar baksidan. Bild nummer tre visar ovansidan. Bild nummer ett visar asken framifrån. Alla stämplar kommer från ett och samma Penny Black clearstamp ark. Lista på vad som använts hittar ni längst ned. Allt finns i shoppen.







Cardstock från reprint
Mönsterpapperet kommer från Studiolight och heter SCRAPABB259
Penny Black stämpelsetet heter "micey day"
Blommorna är från reprint
Halvpärlorna är pearls från Kaiser
Jag har använt distressink i färgen Brushed Corduroy

Inga kommentarer: