fredag 12 februari 2010

Alla Hjärtansdags temat fortsätter!

Nu är det min tur igen att visa vad jag gjort i detta hjärtliga tema.

Jag har gjort en LO på min man, min alldeles egna Valentine ;)

Jag har rivit å chalkat som vanligt, produktfakt finns under bilden. Måste säga att jag älskar dessa nya papper från Graphic 45, färgen o mönstret är helt ljuvligt.
Kolla också in alla snygga färger som butiken utökat med i cardstockslagret, underbara färgskalor =)

Cardstock: Reprints Iced Cocoa
Mönsterpapper: Fram och baksida på Graphic 45 nya papper Tender Missives
Chalkat och maskat hjärtanen med Distresser: Tattered Rose och Antique Linen

Bandet är ett gult organza med vita prickar
Halvpärlorna är dom nya färgerna butilen fått in och jag använde mig av Champange
Rosorna är creme
Bokstäverna jag använt är vita men jag har distressat dom med samma som jag chalkat kanterna med.

Kom nu ihåg att ta vara på era nära o kära på söndag, man behöver inte ha en käresta för att fira Alla Hjärtans Dag och det visar jag i bloggen i morgon, så kom gärna tillbaka då.

Inga kommentarer: