söndag 22 november 2009

Life is a journey...

Ja, här kommer då mitt sista alster för denna veckan.. jag (roolz) gjorde ju ett kort och en LO när beWed:s DT-team träffades häromdagen, kortet kan ni se lite längre ner i bloggen och LO:n visar jag nu idag.. jag har avänt boBunny:s fina serie "fluter butter" även till denna, kombinerat med lite blandade dekos, däribland en av de fina bradsen som är på väg in (mer info om det finns i inlägget nedanför). Jag har använt ett foto på mig själv, som togs för ett par år sedan, och så skar jag ut en del av fjärilen på journaling-rutan och petade ner kortet under den för att accentuera den fina fjärilen.. dessutom har jag nästan öst på med bruna blingstenar och stickles.. ett sånt lätt knep för att lyfta ett alster med små medel.. =)


(sen så är det ju jättesvårt att fota bra inomhusbilder så här års.. hoppas på lite överseende med den dåliga bildkvalitén)







Material ifrån butiken:

*Mönstrade papper - "BoBunny - Flutter Butter"
*Brun cardstock
*Prickigt organza
*Brad
*Blommor
*swirl
*Distress stickles "Peeled paint"
*bruna blingstenar


//roolz

Inga kommentarer: