fredag 20 november 2009

Flutter butter - grattiskort..

Mmm.. för ungefär en vecka sen hade vi i DT-gänget en trevlig scrapdag tillsammans i butiken i skövde, så jag (roolz) tänkte visa upp det som jag skapade då. Det blev ett grattiskort och en LO, dock har jag inte hunnit fota LO:n än och bristen på dagsljus gör att ni får hålla er till tåls lite till.. Men här kommer i alla fall en bild på kortet som jag gjorde av papper ifrån BoBunny-serien "flutter butter". Det var nog första gången någonsin tror jag, som jag skapade ett kort helt utan motivstämplar, men det var superskoj..

ta dessutom en ordentlig kik på den underbara brads:en i blomman, för de är på väg in i butiken igen (och verkligen en av mina nya favoriter).. de kommer förpackade om 6 st med pärlor i 3 olika färger och med snygga metallbrickor under..






Material ifrån butiken:
*Mönstrade papper - "BoBunny - Flutter Butter"
*Brun cardstock
*Grattisstämpel
*Brad
*Blomma
*Distress stickles "vintage photo"
//roolz

Inga kommentarer: