måndag 19 oktober 2009

Bewed´s skissutmaning

Nu äntligen kommer min utmaning till er.
Jag vill att ni skapar efter skissen jag ritat, ni får göra både kort och LO.
Ni får vända o vrida den som ni vill men man ska se att ni utgått från skissen.

Tävlingen håller på tills på fredag, den 23/10 kl 00,00, DT-teamet kommer gå igenom bidragen lördagen den 24/10 och vinnaren kommer i bloggen under söndagen den 25/10.
Endast ett bidrag per person räknas.

Ni mailar era bidrag till ThimKokki@gmail.com, bilden skall vara nerklippt innan ni skickar den gärna formatet 500*500 och ni skickar med namn o adress i mailet.

Då så detta är vad du kan vinna, ett dekopaket värde ca 300:- som sponsras av Bewed


Denna skiss ska ni använda er av.


Detta har jag själv gjort från skissen, visar min LO som inspiration, allt som är använt finns i shoppen. Under veckan kommer det ytterligare en inspiration från skissen.

Inga kommentarer: